Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Минералният баланс на организма

В случай на недостигна минерали е желателно да се приемат минерални добавки с храна, съдържаща желатин (например риба, домашни птици), алтернативно с пресен растителен сок или зеленчукова салата.

Минералните добавки могат да се използват за балансиране на тялото и ума. Прилагайте следните ръководещи принципи:

- Калцият стяга мускулите и укрепва структурата на тялото. Затова той се препоръчва при мускулна слабост, ниско кръвно налягане със слабо кръвообращение, изобщо за хора с "мека структура на тялото", както при децата и младите жени.

- Магнезият отпуска мускулите и нервите. Той се препоръчва при високо кръвно налягане, мускулна напрегнатост, скованост и неподвижност, чувствителна, раздразнителна и свръх чувствителна нервна система, нервозност и безсъние. Помага за преодоляване на болки и възпаления и е добър за хора с "твърда структура на тялото", най-често това са възрастните хора.

- Калият прави тялото по-чувствително.

- Натрият е необходим при надбъбречна слабост, при ниско кръвно налягане и обезводняване.

Недостигът на магнезий стимулира недостиг и на калций, независимо от високия прием на калций и витамин Д. Дори сложен интравенозно, калцият не подобрява индикирания недостиг на калций, докато не бъде добавен и магнезий.

Добра форма като добавки са "обемните минерали", които са аскорбати- соли на аскорбиновата киселина (витамин C), например калциев и магнезиев аскорбат или неутрализиран прах от яйчни черупки, магнезия, доломит или калиев бикарбонат.

Особено важно за вегетарианците е,че полезните минерали не се усвояват добре от зърната, семената и ядките, ако те не са покълнали или ферментирали. Добавянето на желатин или пилешки или рибен бульон към сготвени зърна подобрява усвояването на минералите, докато зърнените фибри (трици) намаляват тази възможност.

назад ...

Хранителните добавки подпомогат процеса на изгаряне на мазнините

Хранителните добавки са в състояние да подпомогнат процеса на изгаряне на мазнините и мускулното оформяне при спазване на определен режим на хранене. И забравете за диетите, защото тогава ще се разделите с пакета от мускули и вместо пресата ще изкарате дъската.

Заложете на добре познатия L-carnitine, но в течния му капсулован вариант. И най-важното - не забравяйте, че резултатите се постигат трудно и трябва да се защитават ежедневно.

Освен ако не възприемате коремните плочки като лятна придобивка.

прочети повече ...

Функционалната храна поддържа физическата форма

Има все повече хранителни стоки с обособени функции - шоколади с минерали, разтворими супи с витамин Б комплекс, млечни продукти с холестерин.

Те трябва да ни направят по-здрави и да подобрят физическата ни форма, но често причиняват точно обратното. Защото много хранителни заместители предизвикват алергии, а т.нар. по-здравословни подсладители от фруктоза могат да доведат до увеличаване на теглото.

Поради тази причина е по-добре да се приеме, че със зеленчуци и риба ще поемете всички важни витамини и минерални вещества.

прочети повече ...

Търси в статии