Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Упражнения за намаляване на обиколката на бедрата

Често пъти на искащите да имата перфектно тяло голям проблем се явяват понаедрялите бедра. И ако искат да намалят обиколката на бедрата си, е необходимо да промнят методиката на заниманията си.

Най-напред трябва да се намалят упражненията, които изискват стоеж на пръсти, приклякване или напрежение на подбедрицата.

Също така се препоръчва да се набави уред за механичен масаж на бедрата -  без аначение дали той е електронен или не.

Бедрата се разтриват от коляното нагоре, като е добре да си закупи и масажен крем, който ще улесни движенията.

Застава се на една страна и с крака, който е отгоре започват да се изпълняват махове нагоре и надолу, като се следи да не се променя изходно положение на тялото. После се повторя процедурата и с другия крак. При това упражнение е важно тялото и опорният крак да са на една линия.

Сяда се на пода и бавно и леко се прави така, че краката да са сгънати в коленете и стъпалата и да се опират във външната част на бедрата (така често застават малките деца). След като се достигне това положение, бавно и много внимателно се започва изправянето на единия крака с коляното нагоре, а след това и другия, като се подпира отзад с ръце.

Упражнението се повтаря 10-20 пъти.

Източник: Мария Попова, Списание Пудриера

назад ...

Диета и двигателна активност - сваляне на излишни килограми

Ако сте решили да се отървете от излишни 5 кг, има два основни лоста - диета и двигателна активност.

Препоръчва се спазват следните режим:

1. Храненето да става 4-5 пъти дневно с обемиста и засищаща, бедна на калории храна - зеленчуциез картофи и ориз), несладки плодове, нетлъсто месо (телешко, пилешко, риба), мляко и млечни продукти.

Да не се забравя принципът - кралска закуска, обед на богаташ, вечеря на бедняк (3 часа преди лягане за сън!).

прочети повече ...

След диета е нужна и гимнастика

При загуба на килограми вследствие на каквато и да е диета мускулатурата се отпуска, кожата може да увисне.

За да се сведат до минимум тези последствия, е нужна и гимнастика, която може да се избере от Интернет или безбройните книги упражненията, които най-много ви подхождат.

Добре е не само да отговарят на нуждите ви (например за стягане на бедрата и ханша, корема или бюста), добре е те просто да ви допадат, защото ви предстои да живеете с тях.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии