Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Подходящ хранителен режим, а не диета

Резултатите от този хранителен режим, който не е точно диета, не са светкавични, а бавни, но затова пък са постоянни.

Денят стартира с чаша кафе без захар, а ако използвате такава я заменете с подсладител.

Закуска: 4 с.л. фино смлени овесени ядки (това са около 100-150 гр), 2/3 кофичка кисело мляко 0.5% масленост, 1/2 ч.л. мед и 2-3 бадема

Обяд: риба - препоръчвам печена или от консерва в собствен сос, но не и пържена. Салата - според сезона.

Следобедна закуска: плодове според сезона - не повече от 2 или 3 по-малки плода.

Вечеря: пилешко месо с лимон и отново салатка според сезона.

- За есенно-зимния сезон се препоръчват салати от зеле, моркови, цвекло, царевица и други.
Те са богати на витамини, целулоза и фолиева киселина, които са много важни през зимата, когато имунната система естествено отслабва.

- През деня се пият 8-10 чаши вода, като е препоръчително да редувате изворна и минерална. Ако спортувате увеличете приема до 2 литра.

- Хлябът може да присъства във всяко едно от храненията, стига да е пълнозърнест и не повече от 2 тънки филийки.

- Захарта като цяло трябва да се отбягва. Ако не можете да устоите на шоколада заменето го със сладък плод или в най-лошия случай с черен.

Този режим, съчетан с тренировки 2-3 пъти седмично, ви гарантира добро здраве и изящно тяло.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии