Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Кога протеиновата диета е безопасна за здравето?

Небезизвестните протеинови диети показват добри резултати при хора, които искат да отслабнат, но пък крият редица опасности за здравето.

Ето кога провеждането на подобна диета би било безопасно и би имало добър ефект:

- Протеиновата диета като цяло има добър ефект, когато се провежда от хора, нямащи метаболитни, ендокринни, бъбречни, ревматологични или други хронични заболявания. Хората с такива заболявания е добре да се консултират с лекуващия си лекар какво би означавало за тях подобна диета.

- Въглехидратите при този тип диета са минимално количество, затова трябва да са добре подбрани, богати на фибри, както иа са от пълнозърнест произход или от плодове и зеленчуци.

- В никакъв случай протеиновата диета не трябва да продължи повече от 6 месеца

- След края на диетата връщането към предишния начин на хранене и начин на живот неминуемо ще доведе до връщане на теглото. Затова е важно да имате и план как да запазите теглото си след приключването на диетата.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии