Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Най-добрите спортове за отслабване

Начинът да отслабнем чрез движение е да изберем такъв спорт, който да поддържа интереса ни жив. Ето и няколко предложения за поддържане на физическа форма чрез спортове, които са забавни и същевременно натоварващи, така че да подпомогнат сваляне на излишните килограми.

Плуване

Това е спорт, който освен отслабване, гарантира и натрупване на мускулна маса. За един час можете да изгорите 500-800 калории в зависимост от това в какъв стил и колко интензивно плувате. Тук работите с ръце, с крака, с гръб, със седалищни мускули – накратко с цялото тяло.

Ски

Карайки ски можем да горим 600-1100 калории в зависимост от условията, като междувременно използваме ръцете, краката, коремните и седалищните мускули едновременно. А и удовлетворението от свежия тен и връщането от пистата са несравними.

Кик-бокс

Един от най-добрите начини за сваляне на килограми и едновременно с това за изграждане на мускулна маса. Хубавото е, че в този спорт се използва всеки мускул, така че няма реална опасност да останете нераздвижени.

Скачане на въже

Един час скачане може да изгори над 600 ккал в зависимост от скоростта, като така натоварвате едновременно и сърцето, и мускулите си, защото работите със собственото си тегло. Ако искате да работите за талията си, можете да го комбинирате с въртене на обръч.

назад ...

Кога протеиновата диета е безопасна за здравето?

Небезизвестните протеинови диети показват добри резултати при хора, които искат да отслабнат, но пък крият редица опасности за здравето.

Ето кога провеждането на подобна диета би било безопасно и би имало добър ефект:

- Протеиновата диета като цяло има добър ефект, когато се провежда от хора, нямащи метаболитни, ендокринни, бъбречни, ревматологични или други хронични заболявания. Хората с такива заболявания е добре да се консултират с лекуващия си лекар какво би означавало за тях подобна диета.

прочети повече ...

Диета и двигателна активност - сваляне на излишни килограми

Ако сте решили да се отървете от излишни 5 кг, има два основни лоста - диета и двигателна активност.

Препоръчва се спазват следните режим:

1. Храненето да става 4-5 пъти дневно с обемиста и засищаща, бедна на калории храна - зеленчуциез картофи и ориз), несладки плодове, нетлъсто месо (телешко, пилешко, риба), мляко и млечни продукти.

Да не се забравя принципът - кралска закуска, обед на богаташ, вечеря на бедняк (3 часа преди лягане за сън!).

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии