Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

6-седмичен домашен фитнес план (част 1)

Искали ви се отчаяно да тонизирате тялото си, но не знаете откъде да започнете?

Шест-седмичния фитнес план е тук, за да ви помогне. Просто следвайте забавният и прост план за тонизиране в продължение на шест седмици и наистина ще видите разликата.

Нашето специално проектирано ръководство обхваща основните проблемни области на тялото - ръцете, корема, гърдите, краката и долната част. Вие не се нуждаете от специално оборудване и можете да направите всички упражнения у дома. Всичко, което трябва да направите е да изберете част на тялото, които искате да се промените, и да се съсредоточите върху нея!

РЪЦЕ

Не смеете да изложите ръцете си? Тези две упражнения могат да ви помогнат да тонизирате тези отпуснати крайници само за шест седмици. За първото упражнение използвайте 3-4 килограмови гири, бутилки вода или какво друго намерите.

Бицепс

1. Поставете краката на ширината на раменете, леко свийте колене и поставете ръце от двете ви страни. Започнете с леко свити лакти и дръжте тежестите надолу.

2. Свийте ръцете и повдигнете тежестите към раменете си. Дръжте лактите близо до тялото. Стегнете силно бицепсите си, за да увеличите максимално ефективността на упражнението.

Трицепс

Това много ефективно упражнение се прави на края на леглото или на пейка. Упражнения, които включват вдигане на собственото си телесно тегло помагат за подобряване на стойката и укрепват и защитават скелетната система.

1. Приклекнете и се подпрете с длани на пейката. Поставете краката на ширината на раменете, дръжте гърба си изправен и в близост до пейката и свийте коленете на 90 градуса.

2. Слизайте надолу като почти допирате пода с дупе, докато ръцете ви се сгънат на 90 градуса, след това се изтласкайте обратно нагоре, докато ръцете ви изпънат. Правете три серии по 10-15 повторения всеки ден.

Следва продължение...

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии