Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

6-седмичен домашен фитнес план (част 2)

КОРЕМ

Не можете да си спомните последния път, когато имахте плосък корем? Опитайте тези три упражнения всеки ден в продължение на шест седмици и наистина ще видите разликата.

Коремна преса

От всички коремни упражнения, обикновената коремна преса е една от най-ефективните. Ключът е движението се забави и да се съсредоточите върху добра техника.

1. Легнете по гръб със свити колене, крака стъпили на пода и ръце до ушите си.
2. Извийте раменете си напред, запазвайки долната част на гърба на пода. Стегнете корема, издишвайте като се повдигнете и вдишвайте като лягате. Главата ви трябва остава в съответствие с гръбначния стълб. Всяко повторение трябва да отнеме около 4-5 секунди общо.

Правете два сета от 12-15 повторения през ден.

Странична коремна преса

Това е най-доброто упражнение за страничните коремни мускули - мускулите, които се намират под ребрата и стигат до бедрата.

1. Легнете по гръб върху постелка със свити колене, крака стъпили на пода и ръце зад главата си.
2. Бавно вдигнете едното рамо и лакътя към външната страна на противоположното бедро. Направете същото с другото рамо.

Правете два сета от 12-15 повторения през ден.

Следва продължение...

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии