Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

6-седмичен домашен фитнес план (част 3)

КРАКА И ДУПЕ

Вашите крака и дупе са ви проблемна област? Тези три упражнения наистина може да помогнат. Просто ги практикувайте през ден в продължение на шест седмици и ще усетите разликата. За второто упражнение използвайте 3-4 килограмови гири или импровизирана тежест.

Клякания

Кляканията работят върху бедрата и задните части, както и по-ниските мускули на краката, коремните мускули и долната част на гърба, тъй като те се използват за баланс. Изпълнение на упражнението с гири увеличава интензивността.

1. Застанете с краката си на ширината на раменете, коленете леко свити. Дръжте гърба си изправен и поставете ръцете на бедрата.
2. Свийте колене на 90 градуса и позволете на тялото ви да се наведе леко напред, докато то е под прав ъгъл спрямо бедрата. Дръжте петите на пода.

Правете два сета от 12-15 повторения през ден.

Повдигане на гърба

Това е едно отлично упражнение за долната част на гърба. Чрез укрепване на основните мускули, които са разположени по долната част на гръбначния стълб, може да подобрите стойката и също така да предотвратите болките в  долната част на гърба.

1. Легнете по корем върху постелка с разперени ръце пред вас и изпънати крака. Внимавайте да не напрегнете мускулите на врата си.
2. Вдигнете лявата ръка и десния крак, запазвайки и двете прави. Задръжте за секунда, след това бавно ги сведете. Повторете повдигането на другата ръка и крак.

Правете два сета от 12-15 повторения през ден.

Следва продължение...

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии