Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

6-седмичен домашен фитнес план (част 4)

ГЪРДИ

Притеснявате се, че гърдите ви не са толкова стегнати, колкото трябва? Не е нужно да се обръщате към пластичен хирург за помощ. Просто практикувайте тонизиращо упражнения всеки ден в продължение на шест седмици, за да видите разликата. За второто упражнение използвайте 3-4 килограмови гири или импровизирани тежести.

Преса за гърди

Пресата за гърди използва тежестта на тялото, за да натовари гръдните делтовидните мускули и трицепсите (гърдите, ръцете и раменните мускули). Започнете с половин преса и прогресирайте до пълна, след като сте изградили сила.

1. Поставете ръцете си директно под раменете или малко по-широко, ако искате да се наблегне повече на гърдите. Дръжте си пръстите, сочещи напред и торса и краката направо.
2. Свийте ръцете си до около 90 градуса и снижете тялото си, запазвайки главата в съответствие с гръбначния стълб. Дръжте корема и мускулите на бедрата стегнати, което ще ви помогне да запазите краката прави. Не повдигайте дупето във въздуха.

Правете два сета от 12-15 повторения през ден.

Преса за гърди с гири

1. Легнете по гръб на пейка със свити колене. Държейки гира във всяка ръка, свийте ръцете така, че лактите да са на 90 градуса.
2. Изпънете ръцете си нагоре, така че да са почти прави. Върнете в начална позиция със скорост около четири секунди на повторение.

Правете два сета от 12-15 повторения през ден.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии