Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Необичайни ястия от зеленчуци

Преди да изсипете нарязаните продукти в тенджерата е необходимо да се знаят някои тънкости от кухненския занаят. Не трябва да се слага грижливо изчистеният и измит зеленчук в клокочещата вода в тенджерата, ако искате той да е полезен за вашата диета. Като се варят на по-слаб огън, зеленчуците запазват повече от своя вкус и хранителни соли.

Блюдо с краставици
Нарязват се на дребно и се пускат малко по малко във вряла вода, след което се прибавя малко масло и сол, и чорбата се сгъстява с брашно, запържено в масло. В нея се вари и малко магданоз и гозбата се слага на трапезата, посипана със стрити и добре изпържени хлебни хапки.

Гозба със сладка ряпа
Ряпата се измива, обелва, нарязва се на плоски късове и се вари с малко вода и сол, докато омекне. След това се забърква в нея и една лъжица едро брашно и малко масло. Може да се прибави по желание и малко захар.

Морковено ястие
В завряла вода се слага масло и моркови, които могат да се нарежат надлъж на тънки парчета. След това те се посоляват слабо и като омекнат, в чорбата се забърква една лъжица бяло брашно и малко магданоз.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии