Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Пътят на отслабването

Поемането по този път е много по-лесен и безопасен, отколкото пътят на коприната. Отслабването е много по-просто, отколкото ви се струва – достатъчно е да направите първите стъпки.

Започнете да се разхождате с бодра крачка в продължение на 20 минути, за да изгорите ненужните калории в организма. Диетолозите твърдят, че за да отслабнете с 1 кг на месец, трябва да намалите дневното си меню със 100 калории.

Те съветват да си водите дневник на храненето – в продължение на два работни дни и един почивен записвайте всичко, което поглъщате, като отчитате калоричността на всяка хапка. Това, че ще си направите списък на поетите храни, има и своето предимство – ако ядете много, ще се уморите от писане и така ще се наложи да укротите апетита си.

Най-важният въпрос е до колко да намалите калоричноста в менюто си, за да отслабнете, затова като начало определете колко калории поемате. А калорията е просто единица за измерване, като всички останали. Тя мери енергията, която получаваме от храната – сама по себе си е нещо твърде малко и често пресмятанията са в килокалории.

Четирите основни елемента на храната притежават следния енергиен потенциал: белтъчини и въглехидрати (4 кал на 1 г продукт); спиртове ( 7 кал); мазнини (9 кал). Знайте, че витамините, минералите и водата не съдържат калории.

Но най-важното е да се научите балансирано да ядете и да изразходвате енергията – тогава всичко ще бъде наред.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии