Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Нискокалорични салати

Всяка дама, стремяща се да изглежда поне малко като звезда, е готова да спазва всяка нискокалорична диета, която й препоръча диетолога, без да знае, че това крие известен риск за здравето.

Трябва да знаете, че минимално допустимата калоричност на дневното ви меню трябва да бъде 1200 кал, не по-ниска. За да нямате проблеми и с теглото, и със здравето си, яжте салати.

Салата от суров карфиол

Продукти – 1 средно голям карфиол; 1 чаена лъжица ябълков оцет; 1 ч.л. балсамов оцет; 1 с.л. зехтин; 4-5 скилидки чесън; 1 ч.л. мед; 2-3 стръка копър.

Приготвяне – карфиолът се начупва на мънички розички, по-едрите се нарязват на резенчета. Дебелите им стебла се изрязват и не се ползват. Салатата се залива с дресинг от ябълковия оцет, балсамовия оцет, зехтина, счукания чесън и меда. Накрая се поръсва с накълцания на ситно копър.

Салата от цикория и авокадо

Продукти – 1 супена лъжица горчица; сок от 2 лимона; 2 с.л. зехтин; 3 листа от цикория; 3 средни или 2 по-големи плода авокадо (обелени, с извадена костилка), малко черен пипер.

Приготвяне – заедно се разбиват горчицата, лимоновият сок, зехтинът и пиперът като дресинг на салатата. За салата се използват корените, нарязани на кръгове с дебелина около 1 см. Авокадото се нарязва на едро. Двете се разбъркват и се добавя приготвения вече дресинг.

назад ...

Диета и двигателна активност - сваляне на излишни килограми

Ако сте решили да се отървете от излишни 5 кг, има два основни лоста - диета и двигателна активност.

Препоръчва се спазват следните режим:

1. Храненето да става 4-5 пъти дневно с обемиста и засищаща, бедна на калории храна - зеленчуциез картофи и ориз), несладки плодове, нетлъсто месо (телешко, пилешко, риба), мляко и млечни продукти.

Да не се забравя принципът - кралска закуска, обед на богаташ, вечеря на бедняк (3 часа преди лягане за сън!).

прочети повече ...

След диета е нужна и гимнастика

При загуба на килограми вследствие на каквато и да е диета мускулатурата се отпуска, кожата може да увисне.

За да се сведат до минимум тези последствия, е нужна и гимнастика, която може да се избере от Интернет или безбройните книги упражненията, които най-много ви подхождат.

Добре е не само да отговарят на нуждите ви (например за стягане на бедрата и ханша, корема или бюста), добре е те просто да ви допадат, защото ви предстои да живеете с тях.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии