Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Динена диета

Септември е най-подходящият месец за консумация на дини, защото те са достигнали своята зрялост по естествен път. С нейните 30-40 килокалории на 100 грама, динята е много подходяща за диета.
Диетолозите препоръчват продължителността да не бъде повече от пет дни, защото след 5-я ден вместо очистване на организма, настъпва изтощение, което е опасно за организма. Това означава, че с динената диета не трябва да се прекалява.

Когато това се прави с цел отслабване, най-разумната консумация е около 600-700 г диня на 10 кг от телесно тегло. Зеленият плод се приема 5-6 пъти дневно, за да се избегне чувството на глад. За онези, които не могат да издържат само на диня, могат да си добавят малко количество сложни въглехидрати – сух бял хляб или макарони от твърди сортове пшеница. Черният хляб не е подходящ, защото дразни стомаха и може да предизвика стомашни заболявания.

“Излизането”от диетата трябва да става постепенно, предупреждават специалистите. За закуска се препоръчват леки каши, а за обяд – риба или нетлъсто месо. Десетина дни след приключването на диненото хапване вечерята трябва да остане само със сладкия плод, защото има опасност лесно да качите предишните си килца.

назад ...

Диета и двигателна активност - сваляне на излишни килограми

Ако сте решили да се отървете от излишни 5 кг, има два основни лоста - диета и двигателна активност.

Препоръчва се спазват следните режим:

1. Храненето да става 4-5 пъти дневно с обемиста и засищаща, бедна на калории храна - зеленчуциез картофи и ориз), несладки плодове, нетлъсто месо (телешко, пилешко, риба), мляко и млечни продукти.

Да не се забравя принципът - кралска закуска, обед на богаташ, вечеря на бедняк (3 часа преди лягане за сън!).

прочети повече ...

След диета е нужна и гимнастика

При загуба на килограми вследствие на каквато и да е диета мускулатурата се отпуска, кожата може да увисне.

За да се сведат до минимум тези последствия, е нужна и гимнастика, която може да се избере от Интернет или безбройните книги упражненията, които най-много ви подхождат.

Добре е не само да отговарят на нуждите ви (например за стягане на бедрата и ханша, корема или бюста), добре е те просто да ви допадат, защото ви предстои да живеете с тях.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии