Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Картофена диета

Есента дойде, зеленчуците са на привършване, но в изобилие има плодове и... картофи. За българите те не са подходящ заместител на хляба, но за западняците тази заменка е нормална.
Какво може да се приготви, за да не страдаме за любимите хлебни въглехидрати?

Картофи със зеленчук
Картофите се обелват, измиват, нарязват се на произволни парчета, пускат се в гореща вода и в тях се нарязва керевиз или праз. Като омекнат, към тях се прибавя масло и накълцан магданоз.

Картофи с ябълки
Картофите се нарязват на късове и се обваряват в малко вода. После се прокарват през решетка и се забъркват с прясно мляко. Към пюрето се прибавят обелени леко кисели ябълки, една бучка масло и малко захар, ако обичате, и разбивате добре.

Картофи с пресни круши
Приготвят се по същия начин, само че крушите трябва почти да се сварят във вода, преди да се размесят с картофите, които също са обварени.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии