Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Хапвайте и пийвайте здравословно

Какви ли не диети и здравословни хранителни режими не са измислени, но няма нищо по-подходящо за поддържане на завидна физика от “нормално” хапване и пийване.

Най-здравословно е да се хапва по малко и по-често. По този начин се запазват нормалното количество на кръвната захар и енергията е равномерна през цялото време. Този режим на хранене щади храносмилателната и метаболичната система. В същото време намалява риска от сърдечни проблеми. Затова хапвайте по пет малки ястия на ден.

Пийвайте червено вино и вода, защото неслучайно се казва, че “червеното вино е елексирът на боговете”. То е антиоксидант и предпазва тялото от стареене. Една или две чаши на ден запазват хората млади по външност и дух.

Другата тайна на дълголетието е в изпиването на поне осем чаши вода на ден. Но тя трябва да бъде чиста и да няма следи от токсини и химикали. Знайте, че няма по-добра здравословна диета от нормалното пийване и хапване, стига да не е “на корем”.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии