Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

По малко и по-често

Кой не знае и кой не е чувал, че най- здравословно е хапването да става по малко и по-често. Тогава няма да спазвате диети, няма да се потите в сауни и да се храните с разни диетични добавки.

А просто ще си сготвите няколко постни вкусотийки.

Картофи с ориз

Нарязаните на кубчета картофи (1 кг) се варят в подсолена на вкус вода до полуомекване, след което се поставя оризът (1 к. ч.). Нарязаният на ситно лук се задушава до омекване в олио (4-5 с.л. - може и краве масло) и малко вода, прибавя се червеният пипер (1 ч.л.), разбърква се добре и  се прибавя към сварените ориз и картофи. Прибавя се черен пипер, сместа се изсипва в тавичка и се запича (по желание може да се направи заливка от яйца, киселомляко и брашно. При сервиране ястието се поръсва  обилно с магданоз.

Постен гювеч с патладжани

Продукти: 2 големи патладжана; - 3 глави лук; - 1 китка магданоз; - 3 моркова, - 4-5 домата; - 1 каф.ч. олио или зехтин; - 3-4 с.л. оцет; - 3-4 скилидки чесън; 1 - каф.ч.вода, сол на вкус.
Приготвяне: Патладжаните се обелват. Ако не са млади, се нарязват на филийки и с ръце се накъсват на лентички. После се накисват в подсладена вода за 15 мин., след което се изцеждат и обливат с вода.

В отделни чинии се слагат всички почистени и нарязани продукти и се нареждат на пластове в тавичка. Заливат се с мазнината и водата и съдът се захлупва с капак или фолио. Ястието се пече на умерена фурна около 1 час.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии