Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Кое и какво пречи на отслабването?

Дори и когато подбирате какво да ядете, установявате, че килограмите ви са същите или мърдат с минимум грамове. Защо е така? – Трябва да знаете приблизително колко калории поемате, защото калориите се трупат. Но вие без усилие можете да намалите 150-200 калории, като прескочите дори натуралния сок, който иначе е безспорно полезен. Просто “почистете” менюто си.

Цял ден сте на работа и не смеете да прегрешите с нито една от вкусотиите, които похапват колежките, без да се притесняват от килограмите си. Прибирате се вкъщи, приготвяте вкусна вечеря за любимите хора у дома и... отново се въздържате. Но идва вашето време – в утихналия дом сте сама в кухнята или пред телевизора и настава време за среднощно хапване.

Това е най-честият начин, по който жените разбиват диетата си. След като цял ден са броили калориите си, пазили са се и на вечеря, но през нощта вече не могат да издържат и започват да задоволяват всяка прищявка на глада си. Грешка, и то много голяма.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии