Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Няколко съвета за диетите

Когато четири седмици поред сте проявявали истински героизъм в стремежа да отслабнете и да се подмладите, само 8-10% е заплахата от сриване на усилията ви и връщане към предишните килограми.

При триседмична диета рискът от връщане на омразните килца е между 20-50%.
Ако “мъчите”организма си две седмици, вероятността отново да видите същите показатели на теглилката е 50-80%.

Според специалисти, ако правите диета една седмица, рискът отново да си възвърнете килограмите е 95%.

И още няколко полезни съвета за вашата диета:

- За да намалите яденето, дръжте вилицата не в дясната, я лявата (неудобна) ръка.
- Кухнята трябва да е по- светла, защото мрачната обстановка повишава апетита.
- Хранете се без да бързате, наслаждавайте се на всяка хапка, хранете се с удоволствие и ще се убедите, че вашето физическо и емоционално състояние ще се подобри.
- Сапунките по телевизията повишават апетита, защото предизвикват много емоции, а приключенските – отвличат от яденето.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии