Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Кога ще намалят килограмите чрез лунната диета?

Много хора използват лунната диета, за да се спасят от излишни килограми и успяват, защото лунният календар наистина е здравословен ориентир.

С лунната диета организмът се пречиства от излишните токсини и се пренастройва към един по-смислен хранителен режим.

За това:

- Не посягайте толкова често към сладкиши и мазни храни.
- Редовно пийте по два литра вода (и минерална) на ден.
- Поддържайте двигателните си навици и ходете поне веднъж седмично на пешеходен туризъм.

Това ще насочи организма ви към по-здравословна програма и с помощта на лунната диета ви подготвя по-добре за зимата и ви прави устойчиви срещу задаващите се инфекциозните заболявания.

През ноември ще свършат хубавите градински домати, но ще можете да ги замените с моркови, червено цвекло, настъргана целина. Цялото богатство на есента ще ви помогне да спазвате лунната диета и заедно с нея – витаминозния храниелен режим.

Дни на лунната диета:

Ноември
28.10. – вторник         23:15 ч. – новолуние
06.11. – четвъртък     04:04 ч. – първа четвъртък
13.11. – четвъртък     06:18 ч. – пълнолуние
19.11. – сряда             21:32 ч. – последна четвърт

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии