Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Правилното хранене – без излишни диети и ограничения

Основният въпрос е как да подпомагаме всекидневно своя имунитет? Отговорът е много прост – най-напред чрез правилно хранене, а не с излишни диети и ограничения.

Макар че есента е богата на плодове и зеленчуци, в никакъв случай не бива да свеждаме храната си само до чушки и домати, защото антителата, с които имунната система ни брани, са преди всичко белтъчини. Така че трябва да има балансирана употреба и на продукти от животински произход.

Червеното месо подобрява най-много защитната система, но то не трябва да е тлъсто. От него се попълва преди всичко резервът от цинк в организма. Ако не ядем месо, просто трябва да пием повече айран или да ядем риба.

Необходимият ни Витамин А се съдържа в картофите, доматите, чушките, морковите и няои други зеленчуци. Той е жизнено необходим за здравето на кожата, която пък е първата защитна линия на организма, следователно и на имунната система.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии