Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Вталяване без глад и блъскане

“Всеки, който не вярва, че човек може да се втали за седмица без глад и блъскане на уреди във фитнес зала, може да се подложи на хранителния ми режим” заявява известната бизнес дама Ивелина Борисова, представител на маниашката терапия за оформяне на тяло Nipoxi.

Понеделник
Закуска: Три малки кроасана; кафе с обезмаслено мляко; фреш от портокал  и грейпфрут.
Обяд: 150 г свинско бон филе; половин краставица.
Вечеря: Зелена салата със зехтин.

Вторник
Закуска: Мюсли с обезмаслено мляко; банан; кафе.
Обяд: Запечени тиквички със сирене “Рикота” и песто.
Вечеря: Лаврак; сурова  чушка.

Сряда
Закуска: Половин банан; круша; ябълка, поръсени с канела и залети с мед; кафе.
Обяд: Салата от маруля; маслини и лук.
Вечеря: Пилешка пържола на тиган; рукола.

Четвъртък
Закуска: Голям кроасан с шоколад; кафе; фреш.
Обяд: Зелена салата с риба тон
Вечеря: Пепър стек; чаша бяло вино.

Петък
Закуска: Мюсли с обезмаслено мляко; кафе.
Обяд: Лаврак.
Вечеря: Салата от краставици.

Събота
Закуска: Шоколадов фондан с плодове; кафе.
Обяд: Моцарела с домати и зехтин.
Свинско бон филе.

Неделя
Закуска: Палачинка с шоколад; кафе.
Обяд: Телешко варено.
Вечеря: Без ограничения.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии