Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Едноседмична плодово-зеленчукова диета

Тайната е в приемането на много плодове и зеленчуци, почти никакви мазнини, малко месо, повече риба, достатъчно сън, изобилие от вода и билкови отвари и чайове.

Първи ден
Закуска:     1 чаша чай или безкофеиново кафе
Обяд:     2 твърдо сварени яйца и 1 домат
Вечеря:     200 г риба (печена или варена) и зелена салата (може и със зехтин и лимонов сок)

Втори ден
Закуска:     1 чаша чай или безкофеиново кафе,  1 сухар
Обяд:     200 г червено месо (печено или варено) и зелена салата
Вечеря:     150-200 г бяло пилешко месо или пилешко роле и   купичка нискомаслено кисело мляко или чаша айран.

Трети ден
Закуска:     1 чаша чай или безкофеиново кафе,  1 сухар
Обяд:     зелена салата, 1 домат
Вечеря:     150-200 г бяло пилешко месо или пилешко роле и плодова салата (позволени са всички плодове, без банани) и 2 твърдо сварени яйца.

Четвърти ден
Закуска:     1 чаша чай или безкофеиново кафе, 1 кракер или сухар
Обяд:    100-150 г бяло нискомаслено и обезмаслено сирене, 1 твърдо сварено яйце и 1 морков (суров или варен)
Вечеря:    плодова салата (позволени са всички плодове, без банани) и 1 чаша нискомаслено кисело мляко или айран.

Пети ден
Закуска:    150-200 г бяло пилешко месо или пилешко роле, 3 моркова и 1 чаша вода
Обяд:     200 г печена риба, 1 домат
Вечеря:     200-300 г бяло пилешко месо.

Шести ден
Закуска:    1 чаша чай или безкофеиново кафе,  1 сухар
Обяд:     Печено пиле (200 г) без кожата и 1 цитрусов плод
Вечеря:    2 рохки яйца и 3 моркова.

Седми ден
Закуска:     1 чаша чай или безкофеиново кафе,  1 сухар
Обяд:     200 г бяло пилешко месо и 1 цитрусов плод
Вечеря:     150-200 г риба, 1 твърдо сварено айце и зелена салата.

Диетата може да се повтори след 15-20 дни.

назад ...

Диета и двигателна активност - сваляне на излишни килограми

Ако сте решили да се отървете от излишни 5 кг, има два основни лоста - диета и двигателна активност.

Препоръчва се спазват следните режим:

1. Храненето да става 4-5 пъти дневно с обемиста и засищаща, бедна на калории храна - зеленчуциез картофи и ориз), несладки плодове, нетлъсто месо (телешко, пилешко, риба), мляко и млечни продукти.

Да не се забравя принципът - кралска закуска, обед на богаташ, вечеря на бедняк (3 часа преди лягане за сън!).

прочети повече ...

След диета е нужна и гимнастика

При загуба на килограми вследствие на каквато и да е диета мускулатурата се отпуска, кожата може да увисне.

За да се сведат до минимум тези последствия, е нужна и гимнастика, която може да се избере от Интернет или безбройните книги упражненията, които най-много ви подхождат.

Добре е не само да отговарят на нуждите ви (например за стягане на бедрата и ханша, корема или бюста), добре е те просто да ви допадат, защото ви предстои да живеете с тях.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии