Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Средиземноморската диета за ПОКЛОННИЦИ

Една от най-популярните в световен мащаб диети сред поклонниците на здравословния начин на живот е т.н. Средиземноморска диета.

Средиземноморската диета, не е някаква конкретна диетична програма, а съвкупност от хранителни навици, традиционно следвани от жителите на страните от Средиземноморския регион (Италия, Франция, Испания, Гърция и Северна Африка).

Принципи на Средиземноморската диета

Ежедневна консумация на: 

- макаронени изделия, хляб, зърнени култури,
- плодове, зеленчуци (плодовете трябва да се ядат 1-2 часа преди основното ядене)
- картофи, бобени култури, ядки, семена,
- мляко, сирене,
зехтин  (за готвене и салати)
- подправки (босилек и риган и др.)
- вино (по една чаша с основното ядене)

По 1-3 пъти седмично:

- риба (препоръчително от т.нар мазни риби),
- месо (основно пилешко, по-рядко телешко и свинско),
- яйца (могат да се използуват и при приготвянето на спагетите)

По рядко - не повече от няколко пъти на месец:

- сладкиши и мед

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии