Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Апетитът идва с яденето

За хората, които спазват някаква диета е нормално непрекъснато да си мислят за... ядене и неусетно се превръщат в членове на движението “ям, следователно съществувам”? Засрами се и продължавай да четеш...

... че гладът е първична потребност, която може да бъде контролирана с воля, постоянство и хитрост:

Започнете само с половината от количеството, което обикновено си сипвате. В по-малка чиния яденето изглежда повече.

Яжте, когато наистина сте гладни, а не когато часовникът подсеща, че е време за ядене.

Когато се храните, съсредоточете се върху яденето. Не гледайте телевизия, не четете, не говорете по телефона и не работете.

След всяко ядене отсервирайте съдовете.

Преди да изядете каквото и да било, представете си как го правите и какви ще са последствията за фигурата ви.

Ограничете се с подходящи места за хранене – кухнята, трапезарията, кафето в службата или любимия ресторант. Яжте само там!

Отклонете чувството на глад, като свършите нещо приятно – звъннете на приятел или пратете sms на любимия.

Ако нямате куче или лакоми роднини, колеги и приятели, които да дояждат остатъците от порцията ви, изхвърлете я! И без извинения от сорта на “Грехота е!” или сърцераздирателното оправдание, че не е честно спрямо гладуващите африканчета.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии