Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Безалкохолни напитки или вода

Ако човек е много жаден и трябва просто да утоли жаждата си, наистина за него е важно да пие нещо, макар че някои от безалкохолните напитки на практика не утоляват жаждата, даже я разпалват повече в зависимост от съдържанието си.

Много често хора, които по една или друга причина пият малко вода, задават въпроса  „Не мога ли вместо вода да пия безалкохолни напитки?” Може, разбира се. Но големият въпрос тук не е дали може да се заменя водата с безалкохолни напитки, а дали трябва да се заменя.

Когато човек трябва да прецени дали да замени чашата вода с чаша сок, нектар, газирана напитка, е необходимо да съобрази няколко неща. Първо е нужно да има знания за самите напитки.

След това е редно да помисли какво е неговото хранене, спазва ли някаква диета, наложена по медицински съображения или самоналожена с цел запазване на лично тегло или отслабване. Разнообразието на безалкохолни напитки в днешно време е толкова голямо, че ако се започне безразборна употреба, не е изключено да се провали и най-добрата хранителна диета.

Всъщност поемането на течности трябва да е част от диетата, защото макар че всички безалкохолни напитки се обединяват под знаменателя „не повече от 0,5 % алкохол”, те са твърде различни по начин на производство, състав, захарност, въздействие.

Нашият съвет е да не се заменя водата с безалкохолни напитки. Известно е, че на ден трябва да се приемат 1,5 – 2 литра течности. Ако не ви е възможно това количество да е изцяло от вода, пийте билкови трапезни чайове без захар, зеленчукови сокове, колкото може по-рядко газирани напитки, а нектарите и сиропите ги оставете за тези, които искат да пълнеят, макар че и на тях не ги препоръчваме за честа консумация.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии