Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Задължително закусвайте

Закуска: изяжте сочен плод, но да не е банан, заедно с парче обезсолено сирене или извара, или пък си направете омлет. Към десет часа изяжте кофичка кисело мляко, за предпочитане необезмаслено.

На обяд хапнете пилешка пържола с домат. Ама скъпа била? Много моля, в никакъв случай не е по-скъпа от опаковката чипс, към която посягате.

Направете си зелена салата с пилешки дробчета за вечеря.

Вечеряйте най-късно в седем часа.

Не посягайте към ракийката и биричката, поне известно време.

Пийте много вода.

Намалете солта в храната си. Ако ядете солено, ще задържате повече вода, а това не е хубаво.

По възможност заменете олиото със зехтин. Знаем, че е скъп, без спор. Но се въздържайте да пържите храните, вместо това слагайте супена лъжица зехтин на салатата си.

Заменете маргарина с краве масло. Нищо, че на кутийката му пише, че имало витамини и се рекламира от усмихнато детенце. Забравете го.

Забравете за пастите, тортите и другите сладкарски изкушения.

Поне веднъж на две седмици си правете плододен. В сезона на черешите и ягодите, не пропускайте да им се насладите. Плодовият ден ще прочисти организма ви и ще ви помогне с проблема с тоалетната.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии