Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Без хапчета за отслабване

Ето още няколко съвета за всички, които искат да отслабнат....Въпреки че сте изчели много неща, знайте че едно от най-сигурните  и важни средства е...

Спортът - ама не два пъти седмично, а най-малко през ден, и то по програма.

Намалете въглихидратите, увеличете белтъците, не яжте бял хляб, а от ония тъмните и отвратително миришещи и то по филийка на ден. Яжте много месо -  телешко, пилешко, риба, по-рядко свинско.

Не зарязвайте сладкото - по-скоро шоколадче на ден.

Яжте варени картофи, ориз – техните въглехидратите са по-полезни и по-бързо се усвояват.

В началото се яде на 2 часа по малко - по едно яйце, по плод, по малко салата... с три основни яденета с месо и картофи или ориз. С времето се започва ядене на 3 часа.

Най-важното е да не зарязваш спорта, а по-скоро велоаргометъра!

Но все пак най-важното е ти да се харесваш,  дори да не си по стандартите на кльощави маникенки и манекени!

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии