Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Южната диета "Саут бийч" (South Beach)

Хранителният план на тази диета разчита на "правилните" въглехидрати (плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни) и на ограничения прием на "лоши" въглехидрати (кексове, бисквити и др).
Как работи тази диета, зад която стои Артур Агатстон?

Просто трябва да забравите за нисковъглехидратните и нискомаслените храни и да мислите за "правилно" въглехидратните и "правилно" маслените, призовава Агатстон.

Никол Кидман приема тезите на тази ''плодова'' диета и я използва доста успешно, за което говори и перфектното й тяло.

Естествено е, както за всяко нещо, този вид хранене да има своите критици. Според тях хората, които избягват въглехидратните храни, често установяват значително намаляване на теглото в началото на диетата, но тя има диуретичен ефект и вероятно става въпрос за загуба на течности, не на мазнини.

И все пак принципът е ясн -  колкото човек е по-дебел, толкова рискът да стане резистентен към инсулина се увеличава. Страничният ефект от това е, че тялото складира повече мазнини, особено около корема, задните части и бедрата.

Ето и част от седемдневната диета на Никол Кидман:

Първи ден
Закуска: 1 чаша кафе:
Обяд: 2 твъро сварени яйца, 1 домат, суров спанак;
Вечеря: парче задушено или варено месо (пилешко или телешко), зелена салата.

...
Седми ден
Закуска: билков или зелен чай;
Обяд: голямо парче варено или печено пилешко или телешко, 1 плод;
Вечеря: риба на скара със зеленчуци.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии