Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

В битка с килограмите

За да изглеждаме добре, в това число и млади, диетолозите съветват да внимаваме с килограмите. Задължително да пресметнем дали сме в норма, или имаме излишно тегло за сваляне.

Колкото до начините да се преборим с напълняването - съветите са безброй. Но си струва да обърнем внимание на няколко китайски хитрости.

Сигурно неслучайно китайците в езика си нямат дума за калории. В кухнята им зеленчуците не са предястие, а основно ястие.

В древната страна смятат, че те трябва да заемат поне половината от чинията. При това зеленчуците е добре да са леко задушени, за да не затормозяват храносмилането. Не бягайте от въглехидратите, съветват китайците, но имат предвид ориза. Той има малко мазнини, но засища и е богат на фибри.

Лютото в китайската кухня се приема за лековита подправка. Лукът е задължителна съставка.

И не на последно място - яжте, докато се наситите, казват мъдрите китайци. Нервното състояние на ръба на глада не помага за отслабването.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии