Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Плодово-месна диета

Това е изключително ефективна седемдневна диета с разделно хранене за сваляне на килограми и пречистване на организма, но в никакъв случай недейте да прилагате този хранителен режим, ако сте боледували наскоро или спортувате активно.

При пълния цикъл на диетата от 3 седмици се свалят доста килца (между 5 и 9 кг).

Проведете курса две поредни седмици, след това починете една седмица. През това време избягвайте тлъстите меса и сладко, солено и шоколад. 

Понеделник
Всички плодове, които ви се приискат с изключение на банан.

Вторник
Всички зеленчуци, които ви се приискат (можете да им слагате соев сос, оцет или горчица).

Сряда
Всички плодове и зеленчуци, които ви се приискат с изключение на банан.

Четвъртък
5 банана с 3 чаши прясно нискомаслено мляко. Разпределете по една чаша мляко на закуска, обед и вечеря. Можете да пиете плодово мляко, но не трябва да съдържа захар, а заместител. Ако не обичате прясно мляко, може да го заместите с айрян. Изяжте три банана на обяд и по един на закуска и вечеря.

Петък
80-120 грама говеждо, пилешко месо или рибени филета на скара с пресни зеленчуц.

Събота
80-120 гр. грама говежди (телешки шницел) пържоли с пресни зеленчуци.

Неделя
80-120 гр. грама говежди (телешки шницел) пържоли с пресни зеленчуц.

Не яжте вафли, соленки и подобни пакетирани храни. Хапнете плод, ако ви се яде сладко или зеленчуци, ако ви се яде солено. Можете да си позволите няколко солени или обикновени бисквити. През седмицата почивка внимавайте всяко от менютата ви – закуска, обед и вечеря да не надвишава 500 калории.

Пийте най-малко по 4 чаши вода (1.5 литра) вода на ден.

След едната седмица почивка изпълнете диетата за още 7 дни.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии