Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Подходяща диета за активно спортуващи хора

Изключително подходяща е за активно спортуващи хора, които искат да свалят излишните килограми.

Не е препоръчително да започвате тази диета след прекарано заболяване, ако страдате от хронична болест или имате проблеми с храносмилателния тракт.

Диетата е подходяща за пречистване на организма от токсините, тъй като има лек слабителен ефект. Едновременно с това тя засилва имунната защита заради специалното комбиниране на мед, мляко и лимони.

Продукти:

- Половин пакет овесени ядки (250 гр.)
- Половин кофичка кисело мляко (по-добре да е нискомаслено)
- 1 лъжица мед
- Настърганите кори от два лимона

Приготвяне:
В голяма неметална купа сложете меда, след това настърганите лимонени кори. Прибавете млякото и овесените ядки и разбъркайте. Оставете да преседи 1 нощ в хладилника (но не повече). Най-добре е да приготвите сместа вечерта и сутринта да е готова за консумиране.

В продължение на 4 дни правете следното:

- Сутрин след ставане изпийте 1 чаша топла вода на гладно.
- След пауза от поне 20 минути изяжте една лъжица от сместа с овесените ядки.
- След това през деня може да хапвате, когато искате от сместа, но не повече от две супени лъжици и не повече от 6 лъжици на ден.
- Не забравяйте, че сместа трябва да бъде държана в хладилник, така че ако ще си взимате на работа от нея, пак трябва да я оставите на студено.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии