Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Консумацията на по-малки порции не помага за отслабването

Често хората със затлъстяване са съветвани да се хранят по-често и с по-малки порации, с оглед процеса на отслабване. Ново проучване обаче показва, че този подход е просто един мит и че в никакъв случай не е от полза за загуба на излишни килограми.

Австралийски диетолози са приложили метода сред 179 пациента с обезитет. Част от тях са се хранели 3 пъти дневно, а за друга част  са добавени три допълнителни закуски, целящи ускоряването на метаболизма.

Отслабване не е регистрирано. Очевидно няма особено значение колко често или колко редовно се храни човек, коментира Мишел Палмер, диетолог от Ню Касъл. Необходима е и корекция в типа храна.

Тим Кроу от Университета Дийкън в Мелбърн, обяснява, че човек трябва да се съсредоточи върху количеството и моментът, в който го консумира.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии