Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

10 храни убийци на телесните несъвършенства (продължение)

6. Краставици
Краставицата регулира храносмилането и подпомага усвояването на мазнините и белтъчините. И какво толкова е полезно в краставицата, ще каже някой. Отговаряме веднага - свободните органични киселини, които тя съдържа: оксалтова, никотинова, фолиева и пантотенова киселина.

Пресните краставици спомагат за отделянето на излишната вода от организма. Ако се чувствате подпухнали, достатъчно е да изядете 1 голяма краставица без сол, за да почувствате диуретичния й ефект. Консумацията на краставици подпомага храносмилането и най-вече съдейства за усвояването на мазнините и белтъчините. Следователно е полезна за хора, които имат нарушена обмяна на веществата.

7. Картофи
Всички знаят, че те са много хранителни и прибързано а отричат , но се оказва, че този зеленчук предпазва от появата на целулит. Това е свързано с високото съдържание на калий, който подпомага освобождаването на излишната вода от клетките. Картофът също така способства подобряването на плътността и еластичността на съединителната тъкан, а също и извежда шлаките от организма.

8. Зелен чай
Чаят съдържа много антиоксиданти и няколко чаши дневно ще направят чудеса за здравето и намаляването на целулита.

9. Канела
На пръв поглед тя не е очевидният избор за антицелулитна храна, но притежава много качества в борбата с целулита. Може да бъде използвана в почти всички десерти и като лек срещу целулита в същото време. Канелата стимулира и подобрява храносмилането като цяло.

10. Фибри
Старайте се в храненето ви да присъстват храни, богати на фибри - пълнозърнести храни и закуски, овесени ядки и трици, сурови зеленчуци и т.н. Те ще спомогнат добрата дейност на червата и изхвърлянето на токсините от организма. По този начин ще се чувствате по-леки и в по-добра кондиция.

назад ...

Диета и двигателна активност - сваляне на излишни килограми

Ако сте решили да се отървете от излишни 5 кг, има два основни лоста - диета и двигателна активност.

Препоръчва се спазват следните режим:

1. Храненето да става 4-5 пъти дневно с обемиста и засищаща, бедна на калории храна - зеленчуциез картофи и ориз), несладки плодове, нетлъсто месо (телешко, пилешко, риба), мляко и млечни продукти.

Да не се забравя принципът - кралска закуска, обед на богаташ, вечеря на бедняк (3 часа преди лягане за сън!).

прочети повече ...

След диета е нужна и гимнастика

При загуба на килограми вследствие на каквато и да е диета мускулатурата се отпуска, кожата може да увисне.

За да се сведат до минимум тези последствия, е нужна и гимнастика, която може да се избере от Интернет или безбройните книги упражненията, които най-много ви подхождат.

Добре е не само да отговарят на нуждите ви (например за стягане на бедрата и ханша, корема или бюста), добре е те просто да ви допадат, защото ви предстои да живеете с тях.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии