Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

10 прости начина за стройна фигура - част първа

Тези начини са предложени от група немски специалисти, които са се постарали да обобщят и съчетаят опита на народната медицина и постиженията на съвременната наука.

Според техните думи това са "10 безвредни начини за нормализиране или ускоряване на обмяната на веществата при хората с наднормено тегло".

Студена вода

Тя успешно изгаря излишните калории, постъпили в организма с храната. Единственото, което според учените пречи на някои хора е излишната им боязливост, когато искат да започват борбата с натрупаните килограми.

Времето на приемане на студения душ трябва постепенно да се увеличава, като се вслушваме внимателно в усещанията на собственото си тяло. Взимането на душ или обливането трябва да става по следната схема: десен крак – ляв крак – дясна ръка – лява ръка – корем – гърди – гръб.

Суха четка

Това средство за отслабване е достъпно на всеки. Механичното изтриване със суха четка (със средна твърдост) е само един от видовете масаж, които активизират обмяната на веществата. Изтриването трябва да става интензивно със слаб натиск няколко пъти дневно.

Последователността е същата както при студения душ.

Следва продължение...

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии