Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

10 прости начина за стройна фигура - част втора

Тези начини са предложени от група немски специалисти, които са се постарали да обобщят и съчетаят опита на народната медицина и постиженията на съвременната наука.

Според техните думи това са "10 безвредни начини за нормализиране или ускоряване на обмяната на веществата при хората с наднормено тегло".

Ананас

Усещането за ситост настъпва по-бързо, ако храната се преработва добре. Ананасът съдържа големи количества от ензима бромелаин, който разгражда животинските белтъчини така, че те се усвояват от стомашно-чревния тракт без остатък. Затова според немските диетолози, ако преди да седнете на обилната трапеза, изядете 1-2 парченца ананас, ефектът от насищането ще настъпи много по-бързо, а това означава, че ще изядете и по-малко храна.

Ечемик

В Германия "ечемичната вода" отдавна е известна, но наскоро бе установено, че тя добре активизира обменните процеси в организма. Високото съдържание на калий в нея спомага за изхвърлянето на шлаката и токсините.

"Ечемичната вода" се приготвя по следния начин: 200 г семена от ечемик се заливат с 1 л вода и се сваряват в затворен съд. След това течността се оставя да престои 30 минути, прецежда се и се охлажда. Всеки ден се приема по една чаша от нея.

Круша

Съдържащите се в крушата биоактивни вещества облекчават преработването на мазнините и помагат на организма да намери баланса между глад и ситост. Крушата влияе благотворно на перисталтиката на червата, което помага при запек.

Оцет

Лечебни свойства притежава само натуралният плодов оцет, а за най-полезен се смята приготвеният от ябълки. Ето и една рецепта за “сироп за отслабване”: 2 с.л. натурален оцет се смесват с чаша вода със стайна температура и се добавят 2 с.л. мед. Изпива се на гладно преди закуска.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии