Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диетично хранене след хепатит

Вирусният хепат е тежко заболяване, при което дейността на черния дроб се възсрановява бавно в продължение на месеци. През оздравителния период се налага преболедувалият да спазва подходяща диета и да избягва физически и психически натоварвания.

Най-важното условие за възстановяването на нормалната чернодробна дейност е подходяща диета, която продължава от 6 до 12 месеца.

Храната трябва да е достатъчна по количество и разнообразна по състав:

- 300-400 г въглехидрати дневно, 100-200 г белтъчини, 60-80 г мазнини, и повече растителни, и неограничено количество плодове и зеленчуци.

Храната трябва да се приготвя чрез варене, печене или на скара,без запръжки и силни подправки или трудно смилаеми съставки.

Всеки преболедувал от инфекциозен хепатит си изгражда свой дневен режим на активна дейност и почивка и избягване на психически натоварвания. В този режим се осигурява поне осем часа нощен сън и дневна почивка от два часа.

Препоръчват се разходки, а по-късно и леки излети, но без преумора.

Диетата е строга през първите шест месееца, впоследствие се разширява и след лекарски преглед се преминава към обичайното хранене.

назад ...

Как да добиете плосък корем като използвате конец

Забравете салатите и коремни преси! Обикновен конец е ключът към плоския корем.

Водещ физиотерапевт каза, че връзването на конец около корема може да напомни на човек да стяга коремните си мускули и да развие плочки.

Сами Марго, експерт-физиотерапевт, казва, че простият й метод може да помогне на хората да интегрират упражнения за корема в ежедневието си. Тя казва: "Вземете конец. Стегнете коремните си мускули докрай. Отпуснете с около 50 на сто и вържете конеца около корема си."

прочети повече ...

Искате да отслабнете? Яжте шепа боровинки на ден

Заменяйки шоколада или кроасаните с шепа плодове за следобедна закуска може да загубите почти 6 килограма за една година.

Изследователите установили, че хората, които хапват плодове за следобедна закуска, приемат по-малко калории при следващото си хранене. Специалистите разгледали ефектите на ягодите, малините, къпините и боровинките.

Изследователите от Университета Лоубороу открили...

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии