Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Какво можем да си похапваме, когато искаме да отслабнем

Много важно е храната да няма еднообразно съдържание, а да бъде разнообразна.

Предлагам Ви една примерна диета, която вие можете да изменяте и разнообразявате според вкуса си, но като се спазва правелният състав и разрешеният брой на калориите:

Закуска: 1 твърдо сварено яйце, малка порция постна извара,1 филийка ръжен хляб.

Втора закуска: 1 ябълка, 1 морков, 1 домат или чаша айран.

Обяд: 150 грама нетлъсто месо на скара или варено ; или 150 гр.варена риба, гарнирани със зеленчуци (без грах),салата, приготвена с лимон (без оливия), плод

Изяждайте най-напред салатата, тъй като по този начин се намалява големият апетит, който имате преди яденето.

След обед: 1 ч.кафе или чай за ободряване.При голям апетит, една филийка черен хляб или две сухарчета.

Вечеря: 100 гр. варена или сурова шунка или 100 гр. месо на скара или 100 гр варена риба със салата, плод и 2 филийки типов хляб.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии