Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Според сезона - лятно седмично меню

ПОНЕДЕЛНИК

1. Закуска - Кисело мляко с касис и мед.
2. Обяд    - Пюре от патладжани.
3. Вечеря  - Студено пиле. Зеленчукова салата. Каисии.

ВТОРНИК

1. Закуска - Кисело мляко с пресни кайсии.
2. Обяд    - Зеленчукова салата с кашкавал.
3. Вечеря  - Замразени банани.

СРЯДА

1. Закуска - Кисело мляко с пресни праскови.
2. Обяд    - Грозде.
3. Вечеря  - Доматена салата. Череши.

ЧЕТВЪРТЪК

1. Закуска - Кисело мляко с малини и червен касис.
2. Обяд    - Зеленчукова салата със сирени.Череши.
3. Вечеря  - Млади картофи на фурна с масло и магданоз.Пресен грах и тиквички

ПЕТЪК

1. Закуска - Кисело мляко с пресни праскови.
2. Обяд    - Сандвич със зелена салата.Фурми (консервирани).
3. Вечеря  - Печени домати. Зелена салата.Компот от малини и червен касис.

СЪБОТА

1. Закуска - Кисело мляко с ягоди.
2. Обяд    - Салата от домати и сирене.
3  Вечеря  - Омлет. Зеленчукова салата. Пресни праскови.

НЕДЕЛЯ

1. Закуска - Пресни малини, кисело мляко.
2. Обяд    - Зеленчукова салата.
3. Вечеря  - Гъби с препечен хляб. Сладолед.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии