Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Полезни трикове за отслабване - част първа

1. Яжте седнали. Никога не поглъщайте храната припряно в движение или стоейки. Принуждавайте се сами да се храните само седнали.

2. 30 сек. пауза. След всеки 3 хапки оставайте приборите и правете 30 секунди пауза. Това ще ви създаде усещане за по-дълцо ядене.

3. Без отклонения. По време на хранене не четете и не гледайте телевизия. Който се отклонява, се тъпче повече.

4. Когато се почувствате сити, веднага престанете да ядете.

5. Умереност. Яжте само една порция на ядене.

6. Казвайте "не". Когато не сте гладни, въобще не яжте.

7. Миене на зъбите. Който веднага след ядене си измие зъбите, изгубва апетита за десерта.

8. Яжте бавно. Наслаждавайте се на всяка хапка така като че ли става въпрос за хайвер от сьомга.

9. Цел. Обмислете, какви предимства ще ви донесе отслабването. Така ще издържите по-лесно.

10. Една седмица записвайте всяка хапка, всичко, което ядете.

11. Анализ. Сами направете анализ с помощта на дневника какво сте яли, без да е било нужно.

12. Това, че някой колега яде нещо, не значи, че трябва и вие да ядете.

13. Без срес. Който бърза, защото няма време, поглъща повече от необходимото.

14. Винаги се концентрирайте върху яденето.

15. Ако нещо много ви се яде, изяжте го, без да ви тежи на съвестта.

16. Преди да започнете диета, помолете вашето семейство и приятели да ви подкрепят.

17. Реализъм. Не планирайте рекорди в отслабването, защото, ако не успеете, ще се чувствате зле.

18. Фотографирайте се преди  диетата и след 4 седмици и сравнете снимките.

19. Променете навиците си при ядене.

20. Ядене и спорт. Курсовете за отслабване са пълноценни само когата са свързани с програма за физическо натоварване (достатъчно интензивно и системно).

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии