Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Полезни трикове за отслабване - част втора

21. Движение. Веднъж дневно ходете бързо поне 30 мин.

22. Трик с костика. Когато ядете плод с костилка, задръжте последната в устата. Помага срещу чувството за глад.

23. Изгаряне на калории. Дневно изгаряйте по 250 калории допълнително (30 мин. спорт).

24. Постенето не е диета. То служи за прочистване на организма от вредни вещества, но не е борба против наднорменото тегло.

25. Ограничаване на алкохола. Само 1/4 червено вино има 200 калории.

26. По-малко захар. Просто и сполучливо - използвайте подсладители.

27. Средства, които подсилват вкуса (глутамат), събуждат апетита. Избягвайте ги.

28. Когато ви се хапва нещо сладко, това може да бъде изсушен плод.

29. Пийте много. Два литра вода или чай са необходими и полезни, ако искате да отслабнете.

30. Избягвайте солети, картофен чипс. Само един чипс има 10 калории.

31. Видими мазнини от месото трябва при готвене да се изрязват.

32. Плодове и зеленчуци. Имат малко калории, а много витамини. Те са вашия суперпомощник при отслабването.

33. Юфката, макаронените изделия, спагетите неправилно са включени към храните, от които се дебелее. Яжте ги обаче без сос.

34. Яжте картофи. Печени или варени, те са превъзходно диетично ястие.

35. Когато печете месо, поливайте го не с мазния сок от месото, а с вода или бульон.

36. Качване на стълби. Забравете асансьора, и то завинаги.

37. Мислете оптимистично. Оценявайте началото на вашата диетане като лишаване от нещо, а като шанс за по-качествен живот.

38. Не прекалявайте. Контролирайте теглото си редовно, но не ежедневно, защото ще изчезнат реалните успехи от диетата.

39. Преди да започнете диетата примерете и запишете на един лист обиколката на талията, ханша, бюста, бедрата.

40. Когато усетите, че ви обзема глад. или излезете навън, или си намерете някакво занимание.

41. Дъвка (без захар). Идеален помощник срещу похапване.

42. Разреждайте плодовите сокове до половината с минерална вода - пестят се калории.

43. Смучете бучки лед (ароматизирани), когато ви нападне голям глад.

44. Когато някъде сте поканени (с бюфет), преди да тръгнете, изяжте едно кисело мляко.

45. Краставици. Когато сте гладни, изяжте една краставица, тънко нарязана.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии