Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Полезни трикове за отслабване - част трета

46. Сирене като предястие. То "затваря" стомаха, затова го яжте преди, а не след ядене.

47. Само в един шоколадов банбон има 60 калории. Толкова много човек изразхо два при 1 час сън.

48. Яжте в малка чиния. Порцията изглежда по-голяма.

49. Огледало. Гледайте се в огледалото (гол от всички страни). Това е често най-добрата мотивация за отслабване.

50. Когато започнете да спортувате, апетитът се усилва. Не му се предавайте.

51. Когато варите зеленчуци, запазете отварата. Тя е чудесен зеленчуков сок, почти без калории, но богат на минерали и витамини.

52. Всичко режете толкова тънко, колкото е възможно. Стомахът получава сигнали чрез очите.

53. Ориз. Съдържа малко натрий (създава вода в организма), а много калий (освобождава вода от организма). Един оризов ден седмично и ще отслабнете с около 1 кг., но от загуба на течности, а не на мазнини.

54. Средиземноморска диета. Колкото е възможно по-често яжте домати с обезсолено сирене.

55. Похвала. Изпълнявайте си малки  желания, когато безупречно сте спазвали няколко дни наред диетата и плана за движение.

56. Завържете на кръста си колан от найлон или друга неразтеглива материя.Той веднага ще ви даде сигнал, че сте яли прекалено много. Припомнете си как полата панталонът или блузата ви не са се закопчавали след обилен обяд.

57. Предпочитайте хладни, а не горещи ястия. Хладните се загряват в организма и изгарят много повече калории, така и чувството на глад не се появява бързо. Същото се отнася и за напитките. Например 10 гр.вода се затопля в организма до 37 гр.С. Организмът губи 30 калории на 1 литър вода, за да я нагрее до 27 гр.С.

58. Когато си купите масло, разделете го на порции по 10 грама. Така ще си създадете ежедневен лимит. Същото направете и с олиото като го използвате само веднъж на ден.

59. Месо или пилета печете на грил. Мазнините им ще се стопят, а това значи и по-малко калории.

60. Яжте предимно ръжен хляб. Ако хлябът е мек, препечете го в тостера.

61. Ако обичате екзотичната кухня, препоръчваме ви китайската. Мъдрите китайци използват ориз, зеленчуци, морски дарове, гъби, птици, защото те са без мазнини и са ниско калорични.

62. Когато имате гости, приемете следната тактика : сервирайте отначало студени закуски, салата, плодове, и хладни напитки. По този начин в стомаха ви ще остане съвсем малко място за топлите ястия, които по правило са местни и много калорични.

63. Не изливайте водата, в която сте варили зеленчуците, от нея може да приготвите вкусна супа, богата на минерали.

64. Един или два пъти в седмицата е добре да имате ден на белтъчини. За един такъв ден ще отслабнете с 0,5 кг.

65. Салата от зеленчуци и варено месо /говеждо или пилешко/ може да бъде в диетата на всеки, който желае да отслабне. Може да ги подправяте със следния сос : 1 лъжичка майонеза, тънко нарязан лук, малко чесън и горчица.

66. Ако започнете обеда със салата, съдържаща значително количество захар /7 - 8 %/, в организмът ви започва активно отделяне на инсулин, който изостря апетита.

67. Постарайте се да пиете повече извара от билки, които не предизвикват отделяне на жлъчния сок и подобряват храносмилането. Ако пиете диуретична отвара от билки, сутрин и вечер по една чаша, ще изхвърлите по-лесно излишните тежести от организма.

68. Една от най-ниско калоричните напитки е доматеният сок, чийто вкус може винаги да подправите.

69. Един път в седмицата вместо парче месо яжте същото количество риба.

70. Рендето е много полезна вещ. С настъргани на ренде ябълки, моркови или зеле може да направите вкусна салата.

71. За тези, които особено строго се придържата към диетата и педантично отчитат калориите, препоръчвам следното : допълнително, с книжна салфетка, попивайте мазнината от печеното месо или печени картофи.

72. Не забравяйте, че алкохолът съдържа голямо количество захар.

73. Добре е в гардероба си даимате твърде тесни дрехи, например панталони, които са ви стоели като ръкавици до деня, в който сте решили да започнете борба за сройна фигура. Обувайте ги от време на време, за да получите морално удоволетворение, че не сте страдали напразно. Така ще избегнете изкушението да нарушите "правилата на играта".

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии