Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Антицелулитна диета

От целулит страдат приблизително 90 % от жените на планетата, като той най-често се среща сред представителките на Европа и Америка.

Какво представлява целулитът?

Това е отлагане на мазнини в кожата. С възрастта влакната, които съединяват кожата с мускулите, започват да се съкращават и отпускат, в резултат на което се получават леките подутинки по части от тялото ви.

Тъй като целулитът поразява в еднаква степен и пълните, и слабите жени, трябва да отбележим, че при хората с наднормено тегло проблемът е значително по-сложен. Не трябва да изпадаме в крайности и да се подлагаме на строги диети – това ще предизвизва повече загуба на мускулна маса, отколкото на мазнини.

Препоръчителни храни при антицелулитна диета: Можете да ядете богати на клетчатка продукти – фасул, плодове, зеленчуци, черен хляб, макарони, спагети и кафяв ориз. Позволени са още нискомасленото мляко (кисело и прясно), постното месо – пилешко или пуешко, и печената риба.

В ежедневното ви меню трябва да присъства задължително и винаги , но в умерено количество мляко. Задължителни са още тиквените и слънчогледовите семки и ядките – всички те са източник на добри мазнини.

Старайте се да консумирате естествена храна, с максимално просто приготвяне, т.е. не бива за закуска да посягате към сандвичите. Забранени продукти при антицелулитна диета: Пречистените продукти от рода на рафинираната захар, белия хляб, белия ориз и фидето, както и мазното месо и продуктите, съдържащи хидрогенизирани мазнини, като торти и сладки, трябва да зачеркнете категорично от листа с позволените храни.

В допълнение започнете редовни занимания със спорт. Тялото ще ви се отблагодари, изгаряйки запасите от мазнини. Можете да изберете ходене, каране на колело или пък упражнения, подобряващи работата на сърдечно-съдовата система.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии