Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Три ябълки дневно срещу затлъстяване

Японски учени доказаха, че системното консумиране на ябълки драстично намалява количеството мазнини в организма. Публикуваните резултати от направените клинични изследвания свидетелстват, че изяждането на три ябълки преди основното хранене понижава съдържанието на мазнините в кръвта с най-малко 20%.

По време на наблюденията, извършени от японските учени, на група хора преди храна е бил даван 600 мг ябълков полифенол - вещество, влизащо в състава на плодовете вещество, спомагащо разграждането на мазнините.

Такова количество полифенол се съдържа в средно три ябълки. Направеният след храненето анализ на кръвта е показвал, че нивото на мазнините в кръвта на доброволците е било средно с около 20% по-ниско в сравнение с тези, на които преди обяд не са били давани никакви добавки.

Според японските учени въздействието на ябълковия полифенол е несъмнено, но реалният му ефект върху намаляване риска от наднормено тегло все пак зависи и от количеството храна и хранителния режим.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии