Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Как да постигнеме и опазиме доброто здраве

Ако искате да промените навиците си, помислете над тези изпитани и доказано ефективни методи:

1. Упражнявайте се! Правете неща, които ви доставят удоволствие поне няколко пъти седмично.

2. Разхладете се с чаша студено мляко, вместо със сода. По-здравословно е, а и няма да извадите от баланс приетите хранителни вещества с ударна доза въглехидрати.

3. Хранете се разнообразно и включете по 5 порции плодове и зеленчуци на ден. Не,чипсът за съжаление не се смята за зеленчук.

4. Пийте вода - много вода. Наложете си да изпивате поне по литър и половина вода на ден. Ще видите, че ще се почувствате по-добре.

5. Заредете с енергия - протеините дават енергия, която можете да използвате ефективно. Протеини ще намерите в месото, пилешкото, рибата или бобовите растения

6. Пълнозърнестите продукти винаги са за предпочитане. Те доставят витамини от B групата, желязо и фибри.

7. Не пропускайте закуската. Пълноценната закуска ще ви предпази от няколко излишни хапвания, ще ви даде енергия да се справите със задачите си за деня. Проучвания показват, че хората, които закусват пълноценно не изпитват толкова неконтролируемо влечение към храната и успяват да поддържат здравословно тегло.

8. Контролирайте количествата. Когато ядете на ресторант или пазарувате избягвайте презапасяването, дори по-голямата опаковка да е по-евтина.

9. Пазете се от "модерните диети" - нищо повече от чудо за три дни, а може да бъде и опасно, ако прекалите. Това, че някоя звезда се подлага на диета, не значи, че диетата става и за вас.

10. Не елиминирайте храни, като им поставяте етикета лоши. Лоши храни няма, има храни в лоши количества. Ако избягвате цели групи хранителни продукти ще пропуснете и важните витамини и минерали, които носят.

11. Ако решите да станете вегетарианци, посъветвайте се с доктор и диетолог преди да започнете.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии