Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Няколко трика в помощ на отслабващите

Мнозина се разочароват постоянно от неуспешните диети за отслабване, защото не съзнават, че трябва да променят коренно отношението си към храната и защото не проявяват достатъчно отговорност към собственото си тяло.

Всеки трябва да е наясно, че е необходимо да си изработи индивидуален хранителен режим, съобразен с правилата за здравословно и пълноценно хранене.

Някои малки хитринки могат да помогнат, но те са само помощно средство в борбата с излишните килограми.

Ето няколко трика, с помощта на които можете да устоите на „развихрилия се” апетит:

1. Често се изплаквайте устата си с охладен ментов чай или купена от аптеката вода за уста с ментов аромат.

2. Когато усетите, че апетитът ви се обостря много, дъвчете сухо обезмаслено мляко – 1 чаена лъжичка. Задръжте сухото мляко максимално дълго в устата си.

3. Старайте се да избягвате продукти, които повишават апетита: алкохол, люто, солено-кисели туршии и др.

4. Ако ви е трудно да издържите без храна, изяжте една ябълка, като не я белите, или малко количество кисело мляко - 2-3 супени лъжици.

5. Преди хранене поемете течност – 150-200 мл вода, зеленчуков сок, натурален сок, който е разреден 50% с минерална или преварена вода.

6. Ако усетите пристъпи на глад малко след приета храна, не се поддавайте. Излезте на въздух и направете 10-15 дълбоки вдишвания с бавно темпо. Поемайте дълбоко въздух и го изпускайте много бавно. Когато правите вдишванията, трябва да сте прави, краката да са леко разкрачени, гърбът изправен, а раменете леко изтеглени назад.

7. Направете лек масаж на акупунктурната точка между устните и носа, която потупвайте със средния пръст в ритмично темпо няколко минути, без да оказвате силен натиск.

8. Правете разходки след хранене, а не преди него.

9. Ако обичате супи, избирайте прозрачни, те са по-нискокалорични.

10. На вечеря изяждайте парче варено месо без тлъстини, то съдържа аминокиселини, които по време на сън активират хормоните, които горят мазнини.

11. Ограничете кафето до 2-3 чаши дневно.

12. Не забравяйте бобовите храни, те насищат бързо и подобряват храносмилането.

13. Замислете се дали приемате достатъчно витамин С, ако не, увеличете приема му.

14. Само ще припомним, защото сме сигурни, че знаете:

- 5-6 хранения за деня;
- достатъчно вода;
- достатъчно сън - 7-8 часа;
- ползвайте растителни мазнини;
- сутрин – умерено хладен душ, а не топъл;
- обитавайте помещения, които са умерено затоплени.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии