Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Скачане на въже

Много жени по една или друга причина не се занимават постоянно с физически натоварвания, а се опитват да поддържат фигурата си с глад, странни диети, които ги довеждат до нервност, напрежение и напълно естествено - в един момент до преяждане.

И понеже оправданието обикновено е „Нямам време”, сега им предлагаме занимания с един уред: лесен за прибиране, забавен, носи романтичен спомен за детството и достатъчно ефективен.

Въже, да въже, за което много кардиолози смятат, че е равностойно по ефективност на един съвременен кардиотренажор.

И така: потърсете в килера, погледнете в детската стая или купете ново въже. Вече се продават и с различни размери, изработени са от миещи се материи. Бъдете сигурни, че ако се храните здравословно, скачането на въже може да ви помогне да отслабнете и стегнете мускулатурата си.

Скачането на въже може дори да превъзхожда бягането по енергоразход, но е необходимо да се имат предвид няколко важни неща.

Можете да изгорите 200 калории в продължение на 15 минути при интензивност около 100 подскока в минута. Това може би ви се вижда невъзможно темпо, но практически не е така. А и няма да се явявате на състезание по бързо скачане.

В началото започнете с темпо, което няма да ви претоварва и постепенно го ускорявайте.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии