Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Мързеланковците отслабват със специална диета

Стройната фигура е мечта на всеки, но са малко хората, които са готови си правят дълги разходки, да ходят редовно на фитнес или джогинг на празен стомах.

Специално за мързеливите, диетолози разработиха диетично менюто, чрез което за около 6 месеца човек отслабва с 3-4 килограма.

В хранителния режим на скараните с физически упражнения, според експертите, не трябва да присъства пълномаслено мляко. Закуска трябва да се състои от 1 варено яйце, обядът и вечерята пък трябва задължително да започват с течната храна.

Храната, която се приема трябва да натоварва стомаха и да не увеличава обема му. Освен това дневната храна трябва да бъде придружена от зелен чай. Докато ядете, храната трябва старателно да се дъвче.

Времето за хранене не трябва де е по-малко от 30 минути. Ако спазвате тези правила, неизбежно ще се освободите от 3-4 килограма за 6 месеца, категорични са диетолозите.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии