Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Не диета, а начин на живот

Това не е диета, а начин на живот.

Сутрин на гладно преди кафето: 1 чаша топла вода

Закуска: 1 ябълка  или 1 грейпфрут (може и на фреш). Може да нарежете ябълката в 0.1% кисело мляко.

Обяд: по желание - плод, зеленчук (1-2 броя). Много вода, чай, кафенце с обезмаслено мляко, разбира се.

Вечеря (не по-късно от 18 часа): 1 салата от домати, краставици или зелена с краставици. Малко сирене, кашкавал или салата и риба на скара. Салата или пилешка пържола на скара.

Не забравяйте да пиете много вода!

ЗАБРАВЕТЕ ЗА - пържено, мазно, тестено, сладко, газирано.

Пийте алкохол, ако ви се иска (без бира).

По възможност ходете пеша, ако мразите фитнес. За целта слезте няколко спирки преди работното ви място - 30 минути). Разходете се  в обедната почивка 30 минути. Разходете се след вечеря 30-40 минути. И след време това се превръща в начин на живот.

Не трябва да си на диета и да умираш от глад, а трябва да се контролираш.

Когато ми се дояде пица си казвам „Ммм, че беше вкусна“ - все едно съм я изяла вече. Забравете пастите, десертите и всички тези неща, които просто ще се „пльоснат“ на ханша ви.

Яжте много плодове и зеленчуци - по-възможност сурови, по-рядко картофи. От плодовете наблегнете на диня, пъпеш, ябълки, грейпфрут, задължително, ананас, малини, къпини, ягоди, сини сливи.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии