Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Диета за хора с ограничено време и финанси

Може би диета не е точното наименования на този режим, който всеки може да установи за себе си и благодарение, на който да изглежда по желания начин и да бъде здрав.

На първо място, което трябва и може да се яде: много зеленчуци и плодове (може да ограничавате само бананите), месо (като махате тлъстата част и изключите бекона), сирене, мляко, ядки (без фъстъци).

Кашкавалът в началото го ограничете или премахнете. Сега неприятната част - забранените рафтове в супермаркета са тези с всички видове бисквитки, соленки, снаксове и чипсове, шоколади, вафли, пасти и всякакви сладкиши и солети.

Хубавата новина е, че може да си правите такива домашни - използвате натурални съставки (т.е. без подобрители, оцветители и аромати) и сами определяте количеството на захарта, която да съдържат. Друго неполезно нещо от този режим е белият хляб, вместо него може да хапвате царевичен или пълнозърнест.

Сигурно всички тези правила не ви се струват много по-различни от останалите диети, които сте чели, но същевременно достатъчно сложни за натоварения ви режим. Важното е да не се вманиачавате, а да се научите да се храните по-често и по-малко като количество, както и да приспособите този режим към нуждите на вашия организъм.

Не изхвърляйте нищо изведнъж от менюто си, за да не пострада здравето ви, но когато достигнете желаните килограми, вече ще знаете кога може да си позволите нещо вредно за сметка на по-скромна вечеря или 15 минути гимнастика.

Накрая, няколко основни препоръки:

1. Никога не изяждайте всичко от чинията си, дори да рискувате да обидите домакина. Със сигурност сте чували, че трябва да ставате малко гладни, т.е. да не се натъпквате до пръсване (това важи и за празниците).

2. Сами се контролирайте. Ако нямате воля, помолете някой близък или приятел/ка да ви помага. Ако днес сте прекалили с торта, утре дайте почивка на стомаха си и вървете 10-15 минути пеша.

3. Не очаквайте мигновени резултати. Особено без физическа активност. Това не означава, че трябва да ходите пет пъти седмично във фитнеса. Изработете си сами мини фитнес програма - сутрин като станете или събота и неделя. Това може да е както 1 час джогинг в парка, така и 10 клека и 10 подскока. Без движение никой режим не е ефикасен. А най-ефикасният е този, който вие сами изработите за тялото си.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии