Анкета

Според вас вегетарианството решение ли е на проблема със затлъстяването?

Методи за трайно отслабване

Най-общо ежедневното меню е основано на следните принципи:

ВИНАГИ ЗАКУСВАЙТЕ! Това е ключът към енергичен ден и балансирано хранене.

Ограничете до минимум приема на мазнини. Заменете всички млечни и месни продукти с нискомаслени.

Ограничете приема на въглехидрати до предиобедните часове. В първите месеци изключете всички сладкиши, при по-тежки случаи дори и плодове. След сваляне на 80% от желаните килограми, може да се включи прием на плодове преди 14-15 часа и на сладки неща сутрин. Ако ви се дояде шоколад, консумирайте го възможно най-рано. По този начин всички въглехидрати се изразходват през деня и не се натрупват като мазнини.

Вечерята трябва да е поне 2-3 часа преди лягане и трябва да е най-лекото хранене през деня.

Пийте зелен чай, особено преди закуска. Той ускорява метаболизма и решава проблема с ленивите черва. Овесените трици с нискомаслено мляко (прясно или кисело) + зелен чай за закуска правят чудеса.

Пийте много вода - поне 2 литра на ден.

Задължително спортувайте - всяка сутрин леки упражнения за загряване на тялото; 2-3 пъти седмично по 30-40 минути интензивна кардио тренировка (бягане, колоездене) и 15 минути силови тренировки (коремни преси, упражнения с гирички). Най-добри са интегралните тренировки: 20 минути кардио, 15 минути тежести/преси, 20 минути кардио. Ако нямате сили или искате по-ускорено топене на мазнини, приемайте L-Carnitin 20-30 минути преди тренировки.

Винаги, когато можете, се движете - ходете пеша, вместо с транспортни средства, качвайте се и слизайте по стълбите, танцувайте.

Диета за трайно отслабване - примерно меню

Закуска: кафе, зелен чай, овесени трици и ядки с обезмаслено прясно/кисело мляко. След ударното сваляне на килограми: плодове (ябълки, киви, портокали) и може да се добавят корнфлейкс/мюсли към закуската.
Междинна закуска: плод

Обяд: за месоядните - печено пиле, риба на скара, по възможност приготвени без мазнина. Зеленчуци за гарнитура - сурови или на пара. През лятото яжте салати, домати, краставици, чушки, през зимата - грах, моркови, брюкселско зеле, спанак (всички се предлагат и замразени). Ако не ядете месо - зеленчуци с яйца, нискомаслено сирене или най-добрият приятел на диетите - обезмаслената извара. За да я направите по-вкусна, разбъркайте я с малко кисело мляко и я подправете с босилек, риган или друга подправка по избор.

Вечеря: по подобие на обяда, но по-малко като количество. Супите също са вариант, но ако не са приготвени с мазнина и нямат картофи и фиде. Още няколко хранителни съвета:

Ако обичате хляб, консумирайте пълнозърнестите му варианти, но само на обяд.

Яжте често и по малко. Така няма да освирепявате и да прекалявате с порциите.

Ограничете солта и не подправяйте салатите с мазнини.

Планирайте храненето си, за да не прибягвате до "fast food" или други вредни залъгващи храни.

Не консумирайте сокове и други напитки със захар. Алкохолът също не е препоръчителен, първо, защото е калоричен и второ, защото предполага повече мезе.
Ако огладнеете, хапвайте ябълки, моркови, краставички, кисело мляко (обезмаслено) или просто пийте вода.

Ако си изградите режим на хранене по едно и също време, ще ви е много по-лесно да следвате правилата, а и тялото ви ще се нагоди и няма да вика за храна.

Успех на всички, които искат да постигнат мечтаната фигура. От личен опит мога да споделя, че ключът към перфектното тегло е МОТИВАЦИЯ. Нищо не става с магия, трябва време и силна воля! Изглежда трудно, но когато свикнете, ще се чувствате леки като перце и щастливи от завистливите погледи към красивата ви фигура.

назад ...

По-кратките упражнения са по-ефективни

Упражнения по половин час дневно може да ви помогнат да изгубите близо 25 на сто повече тегло, отколкото тренировка дълга един час, стана ясно наскоро.

Тестовете са показали, че съкращаването на упражненията на половина, носи голям потенциал за хората, които са с наднормено тегло и увеличава шансовете им да се преборят с килограмите.

По-кратките сесии от упражнения карат хората да са по-щастливи, да имат повече енергия и мотивация за създаване на здравословен начин на живот, а тези, които прекарват два пъти по-дълго в залата за фитнес, са по-склонни да се чувстват преуморени, казват изследователи от Университета на Копенхаген.

прочети повече ...

Изкачването на стълби - по-ефективен начин за отслабване от фитнеса

Може да сте останали с впечатлението, че свалянето на теглото изисква от вас да прекарвате часове във фитнес залата.

Но според учените, само една допълнителна минути на усилена дейност всеки ден, може да помогне за изгарянето на нежеланите килограми.

Изследователите наблюдавали дейността на 4500 възрастни и открили, че това колко често тренирате сърцето и белите си дробове, е по-важно от продължителността на тренировката.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии